Eris Sub8 to pierwszy subwoofer, który dołączył do chwalonej i najlepiej sprzedającej się linii monitorów studyjnych Eris. Nazwaliśmy go Eris, ponieważ został zaprojektowany od podstaw jako członek tej rodziny; stanowi uzupełnienie dla dźwięku i charakterystyki częstotliwościowej współczesnych klasyków – monitorów Eris. Oczywiście będzie ładnie grać z innymi monitorami, ale jeśli masz już parę Erisów w domu lub w studiu, Eris Sub8 jest najlepszym subwooferem, jaki możesz mieć, aby poczuć trochę basu w swoim pokoju.
Sub8 został wprawdzie stworzony jako uzupełnienie dla naszych mniejszych monitorów Eris, ale wiemy również, że gracze, imprezowicze i filmowcy lubią od czasu do czasu lubią zatrząść swoim pokojem. Możesz spać spokojnie, wiedząc, że Eris Sub8 zwiększy wydajność każdej aktywnej konfiguracji głośnikowej w kinie domowym lub sprzęcie do gier.
Zaskakująco głośny 100-watowy Eris Sub8 schodzi do 30 Hz, czyli o pełne 50 Hz niżej w stosunku do monitora PreSonus Eris E3.5. Zapewnia więcej czadu, jak również możliwość tworzenia lepszych miksów, ponieważ słyszysz dokładne odwzorowanie swojej pracy. Subwoofer jest koniecznością zwłaszcza dla producentów EDM i hip-hopu. Eris Sub8 pozwala w naturalny sposób rozszerzyć zakres monitorów Eris E3.5 lub E4.5, odpowiedni dla mniejszych pomieszczeń; dokładnie takich, w których te monitory sprawdzają się najlepiej.
Dzięki możliwości solidnej konfiguracji i różnym wejściom/wyjściom będziesz w stanie dostosować Eris Sub8 dokładnie do swoich potrzeb mikserskich i odsłuchowych. Monitory można podłączyć poprzez złącza TRS¼” lub RCA, można też ustawić poziom wejściowy według własnych upodobań, a nawet odwrócić polaryzację. Co najważniejsze, otrzymujesz filtr górnoprzepustowy i regulację zwrotnicy dolnoprzepustowej, która zapewnia, że Eris Sub8 zaczyna pracować w precyzyjnym punkcie niskich częstotliwości, w którym przestają pracować główne monitory. Dzięki temu uniknie się sflaczałego, rozmazanego bałaganu w basie, który słychać przy niepotrzebnie zduplikowanej reprodukcji niskich tonów, występującej przy braku zwrotnicy.