Shure PSM200 - Wstęp do profesjonalnych systemów monitorowania dousznego Shure. Ten zestaw składa się ze słuchawek dousznych SE-112-GR Sound Isolation, odbiornika P2R oraz nadajnika P2T.
Podczas korzystania z systemu monitoringu dousznego Shure słychać muzykę za pośrednictwem słuchawek dousznych dokładnie w momencie, gdy jest ona grana. W przypadku monitorów scenicznych może pojawić się krótkie opóźnienie w odbiorze muzyki, co może powodować nierówne granie. Monitory sceniczne brzmią dobrze, gdy stoimy w jednym miejscu. Gdy przesuniemy się w prawo lub lewo, natężenie i barwa dźwięków zmieniają się. Gdy korzystamy z monitorowania dousznego, głośność dźwięków oraz ich barwa jest taka sama, niezależnie od naszego miejsca na scenie. Korzystając z monitorów scenicznych przez długi czas narażamy się też na uszkodzenie słuchu. W trakcie korzystania ze słuchawek dousznych Shure następuje znaczące ograniczenie dźwięków otoczenia, dzięki czemu możemy skupić się na precyzyjnej grze.
Właściwości:
Wbudowany limiter sygnału audio
Antena montowana na ścianie przedniej
Dwa kanały wejściowe mic/line z kontrolą miksu
Wbudowany limiter sygnału słuchawek
Kontroler głośności w odbiorniku bodypack
Obudowa 1/2 formatu rack 19 cali
Dane techniczne:
Radiowa moc wyjściowa: 10 - 30 mW (zależy od uregulowań prawnych w danym kraju)
Zasięg: Maksymalnie do 100 m
Zniekształcenia harmoniczne: 1,5 % typowo
Stosunek sygnał/szum: 80 dB (A) typowo
Tryb odsłuchowy: Mono
Liczba kompatybilnych kanałów w paśmie: 4
Wejścia nadajnika: 2x XLR/6,3 mm combo, poziom mic/line
Wyjścia nadajnika: 2x XLR wyjścia rozdzielone
Opcja przewodowa odbiornika: Tak
Osobista regulacja miksu: W nadajniku
Nadajnik zdalny: Nie
Czas pracy baterii: Tryb przewodowy: 6 h; Tryb bezprzewodowy: 4 h
Pasmo przenoszenia: 30 Hz - 12 kHz
System PSM200
Zakres częstotliwości transmisji RF: 518-865 MHz (zależy od uregulowań prawnych w danym kraju)
Modulacja: FM +/- 35 kHz Odchylenie (nominalnie)
Zakres temperatur pracy: -7 stopni C do +49 stopni C (+20 stopni F to +120 stopni F)
EP2T TransMixer
Modulacja Limiter: Wewnętrzny limiter wartości szczytowych (>10:1 kompresja z krzywą typu hard knee)
Antena: 1/4 długości fali, półsztywna, montaż PCB
Typ złącza: XLR/1/4-cala combo
Nominalny poziom wejściowy: 25 dBu @ 1/2 głośności (pozycja godziny 12)
Maksymalny poziom wejściowy: 5 dBu @ 1/2 głośności (pozycja godziny 12)
Natężenie prądu: 170 mA maksymalnie
Wymiary: 220 x 140 x 40 mm
Masa: 370 g
Odbiornik P2R
Efektywność RF: 109 dBm typowo
Próg tłumienia zakłóceń: 102 dBm typowo
Antena: Przymocowana, elastyczna
Złącze wejściowe audio: Typ złącza: 1/4-cala mono
Impedancja: 1 MOhm
Maksymalny poziom wejściowy: LO = +0 dBu; HI = 10 dBu
Charakterystyka częstotliwościowa: 30 Hz do 20 kHz (+/ 3 dB); w zależności od użytych słuchawek dousznych
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.