Shure PSM200 - Wstęp do profesjonalnych systemów monitorowania dousznego Shure. Ten zestaw składa się ze słuchawek dousznych SE-112-GR Sound Isolation, odbiornika P2R oraz nadajnika P2T.
Podczas korzystania z systemu monitoringu dousznego Shure słychać muzykę za pośrednictwem słuchawek dousznych dokładnie w momencie, gdy jest ona grana. W przypadku monitorów scenicznych może pojawić się krótkie opóźnienie w odbiorze muzyki, co może powodować nierówne granie. Monitory sceniczne brzmią dobrze, gdy stoimy w jednym miejscu. Gdy przesuniemy się w prawo lub lewo, natężenie i barwa dźwięków zmieniają się. Gdy korzystamy z monitorowania dousznego, głośność dźwięków oraz ich barwa jest taka sama, niezależnie od naszego miejsca na scenie. Korzystając z monitorów scenicznych przez długi czas narażamy się też na uszkodzenie słuchu. W trakcie korzystania ze słuchawek dousznych Shure następuje znaczące ograniczenie dźwięków otoczenia, dzięki czemu możemy skupić się na precyzyjnej grze.
Właściwości:
Wbudowany limiter sygnału audio
Antena montowana na ścianie przedniej
Dwa kanały wejściowe mic/line z kontrolą miksu
Wbudowany limiter sygnału słuchawek
Kontroler głośności w odbiorniku bodypack
Obudowa 1/2 formatu rack 19 cali
Dane techniczne:
Radiowa moc wyjściowa: 10 - 30 mW (zależy od uregulowań prawnych w danym kraju)
Zasięg: Maksymalnie do 100 m
Zniekształcenia harmoniczne: 1,5 % typowo
Stosunek sygnał/szum: 80 dB (A) typowo
Tryb odsłuchowy: Mono
Liczba kompatybilnych kanałów w paśmie: 4
Wejścia nadajnika: 2x XLR/6,3 mm combo, poziom mic/line
Wyjścia nadajnika: 2x XLR wyjścia rozdzielone
Opcja przewodowa odbiornika: Tak
Osobista regulacja miksu: W nadajniku
Nadajnik zdalny: Nie
Czas pracy baterii: Tryb przewodowy: 6 h; Tryb bezprzewodowy: 4 h
Pasmo przenoszenia: 30 Hz - 12 kHz
System PSM200
Zakres częstotliwości transmisji RF: 518-865 MHz (zależy od uregulowań prawnych w danym kraju)
Modulacja: FM +/- 35 kHz Odchylenie (nominalnie)
Zakres temperatur pracy: -7 stopni C do +49 stopni C (+20 stopni F to +120 stopni F)
EP2T TransMixer
Modulacja Limiter: Wewnętrzny limiter wartości szczytowych (>10:1 kompresja z krzywą typu hard knee)
Antena: 1/4 długości fali, półsztywna, montaż PCB
Typ złącza: XLR/1/4-cala combo
Nominalny poziom wejściowy: 25 dBu @ 1/2 głośności (pozycja godziny 12)
Maksymalny poziom wejściowy: 5 dBu @ 1/2 głośności (pozycja godziny 12)
Natężenie prądu: 170 mA maksymalnie
Wymiary: 220 x 140 x 40 mm
Masa: 370 g
Odbiornik P2R
Efektywność RF: 109 dBm typowo
Próg tłumienia zakłóceń: 102 dBm typowo
Antena: Przymocowana, elastyczna
Złącze wejściowe audio: Typ złącza: 1/4-cala mono
Impedancja: 1 MOhm
Maksymalny poziom wejściowy: LO = +0 dBu; HI = 10 dBu
Charakterystyka częstotliwościowa: 30 Hz do 20 kHz (+/ 3 dB); w zależności od użytych słuchawek dousznych
These cookies are necessary for the website to function and cannot be turned off. They are used, for example, to maintain the contents of the user's basket. You can set your browser to block these cookies, but then the website will not function properly. These cookies make it possible to identify e.g. logged in persons.
Always active
Analytical cookies
These cookies allow us to count visits and traffic sources. Thanks to these files, it is known which pages are more popular and how the website visitors navigate. All information these cookies collect is anonymous.
Advertising cookies
Advertising cookies may be used through our site by our advertising partners. They are used to build a profile of your interests based on information about the pages you are viewing, which includes the unique identification of your browser and end device. If you do not allow these cookies, you will still see basic ads in your browser that are not based on your interests.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
I agree to send data related to advertising to Google.
Google personalized ads
I agree to the use of personalized ads. These ads are tailored to specific user preferences, behaviors, and characteristics. Google collects data on user activities online, such as searches, visited websites, clicks, and online purchases, to better understand their interests and preferences.