Moduł zdalnego sterowania Wi-Fi do SINUS PRO ULTRA serie M / HV to nieduże urządzenie, które m.in.
Monitoruje wydajność urządzenia i gromadzi kluczowe dane
Przesyła zebrane informacje do serwera w chmurze
Umożliwia graficzną prezentację danych zarówno w aplikacji, jak i w chmurze
Zapewnia pełną kontrolę nad wydajnością instalacji fotowoltaicznej
Oferuje możliwość aktualizacji oprogramowania inwertera
Aby rozpocząć pracę z modułem Wi-Fi należynajpierw pobrać odpowiednią wersję aplikacji Smart Value na swój telefon komórkowy. Dostępne wersje oprogramowania przeznaczone są na telefony z systemem android oraz z systemem iOS. Więcej informacji znajduje się w instrukcji.
Moduł zdalnego sterowania Wi-Fi jest kompatybilny z serią inwerterów:
These cookies are necessary for the website to function and cannot be turned off. They are used, for example, to maintain the contents of the user's basket. You can set your browser to block these cookies, but then the website will not function properly. These cookies make it possible to identify e.g. logged in persons.
Always active
Analytical cookies
These cookies allow us to count visits and traffic sources. Thanks to these files, it is known which pages are more popular and how the website visitors navigate. All information these cookies collect is anonymous.
Advertising cookies
Advertising cookies may be used through our site by our advertising partners. They are used to build a profile of your interests based on information about the pages you are viewing, which includes the unique identification of your browser and end device. If you do not allow these cookies, you will still see basic ads in your browser that are not based on your interests.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
I agree to send data related to advertising to Google.
Google personalized ads
I agree to the use of personalized ads. These ads are tailored to specific user preferences, behaviors, and characteristics. Google collects data on user activities online, such as searches, visited websites, clicks, and online purchases, to better understand their interests and preferences.