Bezprzewodowy mikrofon pojemnościowy, wielokierunkowy, który świetnie się sprawdzi do nagłośnienia sal konferencyjnych. Urządzenie przechwytuje dźwięk w promieniu 10 metrów z pokryciem 360°. Dzięki funkcji podłączenia "plug and play" nie wymaga instalowania specjalnych sterowników. Posiada również funkcję wyciszania mikrofonu oraz pokrętło do kontrolowania poziomu głośności.
niewielki rozmiar, kompaktowy
łatwy w obsłudze
kompatybilny z Mac i Windows
naturalny, wyraźny dźwięk
solidna obudowa
bezprzewodowa łączność
Mikrofon BOYA BY-BMW700 idealnie sprawdzi się jako nagłośnienie w salach konferencyjnych, wykładowych, podczas dyskusji, wideokonferencji, a także seminariów. Jest praktyczny, i zajmuje nie wiele miejsca.
These cookies are necessary for the website to function and cannot be turned off. They are used, for example, to maintain the contents of the user's basket. You can set your browser to block these cookies, but then the website will not function properly. These cookies make it possible to identify e.g. logged in persons.
Always active
Analytical cookies
These cookies allow us to count visits and traffic sources. Thanks to these files, it is known which pages are more popular and how the website visitors navigate. All information these cookies collect is anonymous.
Advertising cookies
Advertising cookies may be used through our site by our advertising partners. They are used to build a profile of your interests based on information about the pages you are viewing, which includes the unique identification of your browser and end device. If you do not allow these cookies, you will still see basic ads in your browser that are not based on your interests.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
I agree to send data related to advertising to Google.
Google personalized ads
I agree to the use of personalized ads. These ads are tailored to specific user preferences, behaviors, and characteristics. Google collects data on user activities online, such as searches, visited websites, clicks, and online purchases, to better understand their interests and preferences.