Laney A - Combo Akustyczne A1+
A1+ został stworzony, by wymagającym muzykom, grającym na instrumentach akustycznych, zapewnić brzmienie odpowiadające barwie i dynamice najlepszych instrumentów akustycznych na rynku.
Laney A - Combo Akustyczne A1+
CZYSTE AKUSTYCZNE BRZMIENIE
A1+ został stworzony, by wymagającym muzykom, grającym na instrumentach akustycznych, zapewnić brzmienie odpowiadające barwie i dynamice najlepszych instrumentów akustycznych na rynku.
A1+ osiąga to przez poprawianie najważniejszych cech, dzięki czemu istniejący model został wybrany przez tak wielu muzyków.
NIEZALEŻNE KANAŁY
A1+ ma dwa całkowicie identyczne, ale niezależne kanały instrumentalne/mikrofonowe oraz odrębne wejście Aux, które sprawiło, że poprzedni model odniósł taki sukces – wszystkie trzy wejścia mogą być używane jednocześnie!
Jeśli instrument wyposażony jest zarówno w przetwornik piezo, jak i wewnętrzny mikrofon, dwa identyczne kanały pozwalają obu systemom działać równolegle, dając muzykowi to, co w nich najlepsze – wyraźny czysty atak systemów piezo i ciepłe, naturalne, pełne brzmienie wewnętrznego mikrofonu naprawę świetnie się uzupełniają.
Oba główne kanały mają pełną korekcję – Bass, Mid (parametryczny) i Treble.
Dzięki 80-watowej końcówce mocy A1+ ma większy headroom, a dzięki wysokiej jakości tweeterowi kopułkowemu i 8-calowemu głośnikowi niskotonowemu ma ulepszoną charakterystykę częstotliwościową.
DSP
A1+ jest wyposażony w ulepszony moduł DSP z 16 efektami cyfrowymi, ustawianymi dla jednego lub obu kanałów pokrętłem Pan. Ma także możliwość włączenia zasilania Phantom, wyjście DI – symetryczne XLR (Post EQ/FX) z odcięciem masy na tylnym panelu – oraz pętlę efektów.
A1+ daje także możliwość ogólnego wyciszenia wzmacniacza za pomocą nożnego przełącznika.
TÜFFSTÜFF
A1+ umieszczony jest w kompaktowej obudowie typu „kickback” z naszym całkowicie nowym wykończeniem TüffStüff – wyjątkowo twardą i ultratrwałą powłoką. Jest fabrycznie przystosowany do montażu na statywie, co zwiększa możliwości ustawienia go na scenie.
• Moc - 80 W RMS
• Wejścia - wejścia combo XLR/JACK
• Kanały - dwa identyczne kanały do instrumentów – XLR symetryczne lub jack mono niesymetryczne i do mikrofonów
• Korekcja - pełna korekcja na każdym kanale: Bass, Mid (parametryczny) i Treble
• Pętla FX - pętla dla zewnętrznych efektów na tylnym panelu z regulacją (dla jednego lub obu kanałów) na przednim panelu
• Głośniki - Głośnik niskotonowy 8” i kopułkowy głośnik wysokotonowy 1”
• Konstrukcja kolumny - kompaktowa kolumna typu „kickback” z przejściówką do mocowania na statywie
• Efekty - wewnętrzny moduł 16 efektów cyfrowych, wybierany dla jednego lub obu kanałów przez potencjometr Pan
• Gniazdo słuchawkowe - tak – mini-jack – wycisza stopień mocy